Regulace AI a její perspektivy
Bylo by asi naivní si myslet, že jsme vrcholem a posledním slovem evoluce.
Musíme bohužel konstatovat, že v uvolněné atmosféře prvního květnového pondělí se nám uvolnil i doc. Daniel Špelda. Jeho dnešní svetřík totiž není protagonistou, je toť průvodcem věcí, jež se dějí jinde. Ale popořadě. Co se nám snaží doc. Špelda říci rozepínacím svetříkem barvy nezralého betonu? Nic. Kam se poděla rafinovaná oděvní kritika společenských institucí, kde je intelektuální podtext? Takový svetr - téměř, fuj, mikinu -, by si na sebe mohl vzít prakticky kterýkoli člověk, dokonce i mírně zanedbaný analytický filozof. Jistě rozumíme potřebě doc. Špeldy zpochybňovat jaro s tou jeho rozjásanou primitivní barevnou paletou, ale tahle industriální kombinace šedé, modré a béžové je, ruku na srdce, ne zcela dokonalá, přestože ladí. Hlavním vehikulem významu je dnes tričko doc. Špeldy. Sice nejsme velkými příznivci komunikace tričky na úkor svetříků, ale dnes uděláme výjimku a doc. Špeldu za jeho výběr pochválíme. Tygr z Mompracemu na docentské hrudi má vše, co nemá doc. Špelda, tedy turban a dobrý zrak. V hrdinově upřeném pohledu i v docentově admirálské póze jasně čteme povzbudivé poselství do blížícího se zkouškového období: To dokážete! Je tam napsáno „Sandokan“, nikoli „Sandokant“! Spolu s malajským tygrem ve svetříku doc. Špeldy vám tedy přejeme hodně zdaru v končícím semestru.
Bylo by asi naivní si myslet, že jsme vrcholem a posledním slovem evoluce.
První cesty i návraty do Brna se uskutečňují různými dopravními prostředky. Jeden z tradičních dopravních prostředků je (krom chůze a volského či koňského povozu) železnice. Po železnici dorazil do Brna na své poslední cestě i Winterberg se svým společníkem panem Krausem. Z Vídně je nechal přijet na...